Weekend

2016



Hej! Har ni haft en skön helg? Jag själv har mest bara tagit det lugnt. I fredags var jag i skolan, och på kvällen myste jag med Wilma, så roligt att få prata av sig med henne ♥ Vi var även med några killar en stund. Igår hade vi fysträning, och jag har ALDRIG varit så slut efter ett träningspass. Men känslan efteråt var såå bra. Kvällen spenderades med Tilda, och hon sov även över här tills idag. Hon for hem runt 14 och nu ska jag snart på träning. Har sådan j*vlig träningsvärk, men ska ändå försöka träna så bra som jag kan. Imorgon är det skola igen, och det ser jag inte fram emot ett dugg. Har bara gått i skolan två dagar efter lovet, och har redan lejdon. Well, jag borde orka med 5 månader till. 
 



Sarah

http://CheerSarah.devote.se

De e jobbigt me fys :/

Svar: Jaa, det är det!
Jasmine







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?