Sportlov

2016



jaja,vi skippar delen om att jag suger på att blogga, tack.
Hello darlings ♥
Idag är det onsdag, eller? Har verkligen inte koll på dagarna just nu, no joke. Men jag klagar inte, för jag har sportlov! Detta lovet har varit för j*vla efterlängtat, och nu har halva lovet passerat, say what? Tiden har gått så fort, och inte har jag fjort så mycket heller. Har umgåtts med Matilda och Elin otroligt mycket, färgat Elins hår, grillat och varit på isen. Och denna kväll ska troligtvis spenderas med vänner också.
Och btw, jag fyller om 18 dagar, aaaah! Vilket betyder att jag fyller 15 och kommer ta moppekort, so exciting! 
Efter att jag har köpt vespa så ska jag börja samla pengar till en egen dator! För jag lovar er, då börjar jag blogga mycket mera. Vi ses snart! ♥



rememberthiis.blogg.se

http://rememberthiis.blogg.se/

Skönt med lov :)

Svar: Jaa, absolut! :)
Jasmine







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?