I´m back

2016



Efter en lång och oväntad paus, är jag nu tillbaka. Vet dock inte hur länge det kommer hålla, för har verkligen ingenting att skriva om. Dessutom har jag varit på fotbollscup i helg, och det var så sjukt kul. Älskar att spendera tid med laget ♥ Placeringen var helt okej, men matcherna vi spelade var så bra. Annars så börjar det bli jobbigt i skolan redan, har bland annat 3/4 förhör denna veckan på saker som jag absolut inte kan, suck. Och som jag sa, jag gör inget roligt eller speciellt om dagarna, så har heller inte någonting att skriva om. 
Skoldagen har varit riktigt chill, även fast mina ben knappt orkar hålla mig uppe, haha. Älskar att ha musik i tillval. Just nu övar vi till en konsert, med låtar från vår barndom, och jag, Wilma, Wilma och Emma är sååå taggade på HSM låtarna, hehe. 
Förresten, imorgon säljer jag min älskade kamera ♥ Ska köpa min systers istället. Den är bara en modell bättre tror jag, men jag tycker det är roligare att fotografera med hennes, eftersoma att kvalitén blir bättre, tycker jag i alla fall. För er som undrar så är det en Canon EOS 1000D. Nu ska jag bara ta det lugnt och plugga resten av kvällen, see u ♥




Petra

http://knokk.se

Vilken fin bild! :)

Svar: Tackar! :)
Jasmine







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?