Ny vecka

2016



Ligger just nu i sängen, och ska snart försöka sova. Mina senaste nätter har varit helt upp och ner, och sov typ inget i helg, så dagen har helt enkelt spenderats i sängen, sovandes. Hehe. Som sagt så är det första februari idag, och en ny vecka har börjat. Provvecka dessutom. Yey. Det positiva är att när helgen väl kommer så är det så j*vla skönt! Hur som helst så var helgen otroligt rolig! Kortfattat så har jag umgåtts med en massa härliga personer, badat jacuzzi, sovit över hos Matilda och varit i kyrkan. Nu ser jag bara framemot nästa helg, kanske det hjälper mig denna skolvecka? Förresten, vår dator har crashat totalt, och jag har ALLA mina bilder på den datorn. Fatta om jag är orolig. Får bara hoppas på att datorn går att fixa eller att vi får räddat bilderna. Hoppas ni får en fantastisk vecka! ❤️








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?