BEST FEELING

2016



Hej! Ska strax sova, men tänkte uppdatera lite ändå. Har ni märkt att jag alltid bloggar på kvällarna, haha. Anyways, veckan har startat bra med fettisdagen, chill skola och härligaste träningen!! Har bästa känslan efter dagens fysträning, men fyf*n vad jobbigt det var. But I'm not complaining! Har dessutom varit på innebandy match, JAG?! Jag gillar inte innebandy, men det är faktiskt ganska intressant att titta på.  Veckans planer är lite oklara. Ska uppträda på alla hjärtans dag konsert, umgås med vänner, plugga och göra något roligt i helg hoppas jag! Ja och förresten, datorn funkar igen! Fatta lättnaden, haha. Men har ännu inte fått min kamera, så har ändå inga nya bilder, sorry! Måste verkligen sova nu, sov gott alla! ❤️
Härligaste tjejen ❤️








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?