Min träning

2015



Eftersom att jag tjatar så mycket om träningar, matcher osv... tänkte jag skriva ett inlägg om bara träning.
För er som inte är intresserad av sånt, kan bara bläddra förbi.
Jag tränar tre gånger/vecka i dagsläget. 
Onsdag och söndag har jag vanlig fotbollsträning.
Tisdagar har jag cirkelträning/fysträning. 
De träningarna är bland det bästa och det värsta jag vet.
Dagen efter är man helt slutkörd, och just efter passet är man så trött och svag så man vill bara falla ihop, och kalla mig konstig, men jag älskar den känslan. 
Träningarna är en och en halv timme.
Från och med nästa vecka, kommer jag träna med B-juniorerna nu som då på måndagar, och vår tränare funderar även på att vi ska börja ha futsalträningar på lördagar, men det är inte säkert ännu.
Om jag missar någon träning tar jag "ikapp" det med egen träning här hemma, t.ex med joggning, fysträning, teknik osv...
Har tränat så länge jag kan minnas, började spela fotboll när jag var sex år och har även skidat lite grann när jag var yngre. 
Träning är som sagt en del av min vardag, och tror det har blivit så eftersom att hela min familj tränar/har tränat.
Min syster har gått på idrottsgymnasie och spelat fotboll hela livet nästan.
Min storebror J gymmar och spelar rinkbandy, och har även spelat fotboll. Han har åkt slalom (han var bland de 10 bästa i hela Finland) och backhoppat.
Min storebror C spelar fotboll och futsal. Han spelar i ligan i futsal, och jag älskar att kolla på deras matcher.
Jag är kantmittfältare men kan vara anfall ibland också. 
Just nu spelar jag med NFF F01, men har spelat med HeBk mixed lag och Hebk F01 när jag var yngre.
Har gått på Stahre en stund också. 
Har absolut inga planer med att sluta med fotboll på väldigt länge. 
 
Hoppas att någon av er tyckte att detta var lite intressant, och om ni har några frågor är det bara att kommentera! 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?