HAPPY B-DAY ELIN ♥

2015



as u can see, fyller världens finaste människa år idag! ♥
Min allra bästa vän som alltid finns där för mig i vått och torrt.
Hon har fått mig att skratta, när jag inte ens har velat le igen.
Vi har skrattat tillsammans, gråtit tillsammans, men viktigast av allt, hållit ihop under hela denna tid. 
Hon betyder så fruktansvärt mycket, hon kan nog inte förstå.
Kan inte förklara med ord, hur mycket jag älskar denna tjejen.
Vi tänker exakt likadant, och har samma åsikter om saker och ting.
Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig, min finaste, älskade Sääla ♥ 
ÄLSKAR DEJ BABY ♥



Säälis 💗

Gud vad glad jag blir, å sjukt fina ord! 💗 Tusen tack hödu, å du vet precis allt va ja tkr om dej! Sku aldri klar me utan dig hlr, min lill tönt 😘 Puss, älskar de ti månen å tbx 100x 🌎😘💕







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?