Farfar...

2015



...jag saknar dig.
Jag fattar inte ännu vad som hände för 5 år sedan.
Min älskade faffa. 
Den lördag som pappa kom in i mitt rum och sa att du var borta, kommer jag aldrig glömma bort.
Jag vill bara höra din röst igen, och få krama dig en sista gång. 
Saknar när du satt och berättade hur det var när du var liten.
Vill bara sitta där med dig i soffa igen, och prata om vad jag hade gjort i skolan.
Sitta i din famn som jag gjorde när jag bara var en liten flicka, som älskade sin farfar så otroligt. 
Här är jag, inte längre en liten flicka, men jag älskar dig exakt lika mycket ännu, om inte mer.
Ångrar att jag inte tog vara på tiden när du ännu fanns med oss. 
När du tog ditt sista andetag var jag  bara nio år, och hade inte fått sagt allt jag ville säga dig, därför gör jag det nu. 
Vi alla saknar och älskar dig så otroligt. 
Det har vi alltid gjort, och kommer alltid att göra. 
Hoppas att du har det bra, var du än är. 
Saknar dig min älskade, fina faffa ♥
 










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?