Dagen

2015



Ska strax börja sova, men uppdaterar lite först.
Skoldagen var riktigt chill, även fast det är den längsta dagen på hela veckan.
Började kvart före nio och slutade kvart över tre. 
Var även på en föreläsning om skogen sista lektionen, och även fast jag inte är ett dugg intresserad av det ämnet så var det riktigt bra och lugn lektion.
Kom hem klockan fyra och gjorde mig färdig för träning. Träningen gick inte riktigt som jag ville idag, hade en lite sämre dag. Men får ta ikapp det på söndag.
I helg ska jag bara vara med kompisar och ute på byn. 
Vet inte om ni gillar sånna här inlägg, men måste skriva av mig känns det som. 
Nu skickar Nikita och vill ha tag på mig, så ska prata med henne och sen tar jag natten. ❤️
Bild från igår med min gollis ❤️








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?