17112015

2015



För de första, jag har tappat bort min kamera sladd, så jag kan inte föra över bilder från kameran till datorn.
Därför kommer det bara komma upp gamla bilder, tills jag hittar sladden.
Hej alla!
Har just kommit ur duschen, efter en tung men rolig träning.
Låren är så otroligt sjuka nu efteråt, så måste ta tag i stretchningen snart, men det är så tråkigt.
Har annars ganska mycket med skolan, as usual.
Vill också förvarna att det kommer inte komma inlägg så ofta som jag vill, för har verkligen inte tiden till det. 
Hoppas att ni förstår ♥
Btw, har börjat lyssna mycket mera på musik på senaste tiden, och wow. Har aldrig varit ett fan av Justin Biebers låtar, men hans senaste ablum är SICK! Min favorit atm ät helt klart "Love yourself"!!!
Planerar även några XMAS inlägg, som kommer upp inom en snar framtid, hoppas jag.
Ha en fortsatt bra vecka! 
BÄSTA TJEJEN ♥



Nikita ♥

http://bynikita.blogg.se/

due <3

Svar: <3
Jasmine







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?