Staf1karnevalen 2k15

2015



INLÄGGET SKRIVIT I TISDAGS
Ursäkta för att bilderna från stafettkarnevalen inte har kommit upp, men jag har inte mått så bra de senaste dagarna. Och det är på grund av just stafettkarnevalen. Det var inte så bra väder, och efter att man skrikit i nästan 11 timmar, så blir man lite svag.
Men bilderna får säga mera helt enkelt.
Förlåt för suddiga bilder, men det var mitt på natten och mi kamera ville inte samarbeta. 
I alla fall, på vägen dit så pratade jag mest med Nikita och Jenna, och så sov jag en timme...
Jag vaknade runt halv 5-5 tiden, och vi gjorde oss färdiga. Köpte också en redbull, shame on me. Men jag skulle aldrig har orkat hela dagen annars.
Vi kom till stadion klockan sex, och de skulle öppna grindarna klockan sju.
Så medans vi väntade så fotograferade vi, och köade helt enkelt. 
Vi var andra hejaklacken som kom dit, så vi var tvungna att köa länge, så att inte klackarna bakom oss skulle komma förbi. 
Jag själv har klaustrofobi, så jag mådde inte alls bra när vi stod där, tätt intill varandra med ett tryck bakifrån från många hundra människor. Jag var yr, spyfärdig och trodde att jag skulle svimma, men jag klarade det.
När vi äntligen var inne, så sminkade vi oss som militärer, med svart ögonskugga i hela ansiktet osv. Övade också på några ramsor. Stadion var nästan helt tom.
Efter några timmar så fick vi en välbehövlig lång paus. Jag, Nikita och Wilma gick mest runt på området och tittade. 
 Efter pausen så uppträde Krista, och wow vilken feelis det blev! 
 REGNBÅGSFLAGGAN ♥ 
I helhet har resan varit riktigt bra och roligt har vi haft det! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?