On our way home ❤️

2015



Är snart hemma nu. Känns så j*vla bra att äntligen få komma hem.
Men har ändå haft bästa helgen EVER! 
Det gick riktigt bra för oss i cuppen, vi blev 5/6/7/8 av 17 lag. Är inte säker på den riktiga placeringen så därför skrev jag sådär. 
Har varit så sjukt kul, allt tack vare fotbollslaget. Så mycket kärlek! ❤️❤️❤️ 
Har också varit till IKEA och köpt möbler, så dem ska vi lägga upp någon dag. 
Har bara haft  internet på hotellet, och eftersom att jag är en "social media hoe" (xD) så har det varit för jävligt. Så jag blev överlycklig när vi kommer över till Finland och jag fick mitt Internet, överdriver inte ens...
Har också ätit allt för mycket godis och druckit allt för mycket Festis de här dagarna.
Ikväll ska jag troligtvis ut med några kompisar, Ååh saknat ❤️ 
Kommer fler bilder från resan någon dag! 

iPhone 5s








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?