Wishlist 2015

2015



Hej på er! ♥
Snart är det julafton, och något som förknippas med julafton är ju klapparna. 
Jag själv brukar önska mig lite, men tyvärr dyra, saker. 
Men i år försökte jag ta med både budget och lite dyrare saker.
Jag är en sånn person som inte gillar att önska mig saker, för jag känner mig som en spoild brat, haha.
Så ikväll har jag försökt lägga ihop en wishlist över en massa saker, som jag skulle ÄLSKA att få!
To make it clear, jag förväntar mig ABSOLUT INTE att få dessa sakerna, det är bara stuff som jag gillar, ok? ;)
 
1. Smoothie maker, älskar verkligen smoothies, och denna skulle underlätta mina morgnar.
2. Filtar, alla slags mysiga filtar. 
3. Nike Free Run, eller egentligen vilka springskor som helst.
4. Brush kit, för mina sminkborstar håller verkligen på att ge upp, så skulle vara bra med lite uppdatering.
5. Pyjamas set, HUR MYSIGA?!
6. Dolce Gusto kaffemaskin, efter att jag testade min systers, är jag IN LOVE!!!
7. Halsband, älskar små, meningsfulla halsband. 
8. Contouring kit, vill gärna lära mig mera om just contouring osv, så skulle inte behöva en sånn dyr palett, eftersom att jag är nybörjare.
9. Fuji Instax Mini 8, orkar inte med hur söt den är, skulle användas väl! 
10. Freddy Jeans, för de är så otroligt snygga OCH bekväma.
11. Calvin Klein underkläder, bara för att de är så fina, DÖR!
12. Liquid lipsticks, de från Gerard Cosmetics är ju 2die4, men vilket sminkmärke som helst går. 
13. Kaffe/te mugg, för har ingen som jag riktigt tycker om, och under vintern dricker jag sååå mycket varma drycker.
14. H&M´s nya smink, jag älskar deras concealer, så skulle verkligen vilja testa andra produkter, speciellt deras läpprodukter *-*
15. Presentkort, till nästan vad som helst, H&M, BikBok, Gina, Kicks... Pengar är också väldigt uppskattat, och även att jag får pengar för att beställa från webbsidor, t.ex Craycray, jfr.se osv...
16. Prydnadskuddar, helst i en neutral färg, med mönster, quotes eller liknande. 
17. Yankee Candles, för mina två är strax uppbrända, och kommer gråta floder om jag inte har nya då, hehe. Doft seplar ingen roll, helst inte typ "spice" dofter, älskar söta dofter. 
18. Armbandsur/klocka, har inte en enda som jag använder, och skulle gärna vilja ha en DW, men annars går alla andra också. Guld, silver, rosé osv...
19. Handväska, min handväska har snart gett upp, och använder den dagligen till skolan, så skulle absolut sitta bra med en ny!
Skulle ofc bli glad över skönhetsprodukter, kläder och en massa mer, är inte så kräsen när det kommer till presenter.
PUSS ♥



EMma -Merakibeauty.se

http://merakibeauty.se

åh massa fint! jag vill också ha contour kit :)


Sanna

http://cocovanilla.blogg.se/

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Jasmine







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?