Umeå day 5

2015



Vaknade tidigt och åt frukost, och sedan började vi köra mot Haparanda, för vi skulle till IKEA.
Vädret var inte på topp den dagen heller, men bättre än dagen innan.
På vägen dit så stannade vi och köpte godis och min favorit, hotdog ♥ 
Jag HATAR korv, men "korv i bagguet" är så himla gott! 
När vi kom fram så köpte vi alla möbler och efteråt gick vi snabbt in till Candy World och Skopunkten.
Vi körde över till finska sidan, som var sååå efterlängtat.
Som jag skrev så blev jag överlycklig när jag fick mitt internet, och så var det skönt att vara tilbaka i regniga Finland.
Typ enda gången jag kommer säga dethär, men jag saknade faktiskt alla finska skyltar och vårt S-market/Halpa Halli/Prisma xD 
Saknar dock Sveriges mat och godis!
Vi körde ner till Uleåborg, där vi skulle stanna över natten.
Eftersom att det inte regnade och var ganska varmt på kvällen så gick vi ut och gå på campingen.
Vi gick ner till stranden där det var så otroligt fint och jag fotograferade jätte mycket, så ni får se några bilder.
Vi gick tillbaka till husvagnen och spelade lite kort innan vi gick och la oss.
DAG 6 KOMMER IMORGON ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?