Natt inlägg

2015



Gör ett natt inlägg igen, för hinner inte på dagarna.
Igår kväll/natt (28.6) kom jag hem från Helsingfors. 
Hade menat visa er mina inköp idag, men det blev inte så, så ska försöka imorgon istället.
Idag har jag varit med Matilda, och på kvällen så hade vi "mental"träning och teknikträning. 
Efter träningen så for jag, Matilda, Elin, Alexandra, Ida, Wilma och Simon till "lavan" för att simma. 
Det har varit sjukt varmt här idag, och inte ens vattnet var så hemskt kallt. 
Simmade inte så länge, men det var riktigt roligt.
Imorgon är min enda lediga dag denna vecka, ish.
Onsdag så har jag träning, och på torsdag ska jag på sommarfesten.
Det är "vörodagan" denhär veckan. 
Då brukar det vara en sommarfest där artister uppträder. I år är det Kaj och
Måns Zelmerlöv som ska uppträda, så det ska bli skitkul. 
Fredag-Söndag så har jag fotbollscup, och det ska också bli så himla roligt!
Så mycket program denna veckan, och allt är roligt! 
Tyvärr så kommer jag nog inte blogga så mycket, just för att det är så mycket program. 
Nu är jag så otroligt trött, så nu måste jag sova 😴
Gonatt! 










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?