fjärdejanuari

2016



Shit, snart är jullovet över. Har 2 dagar kvar av lovet och sen börjar allt skolarbete igen, suck. 
Har inte något speciellt inplanerat de sista dagarna, bara att försöka få tillbaka dygnsrytmen. 
I fredags var jag som sagt med Simons, med en massa människor. Det var så sjukt roligt, och vi var där till klockan 3, vilket ledde till att jag, Matilda och Emma gick och la oss 7/halv 8, oops.
Dagen efter (lördag) var jag med Amanda och Elin och bara tog det lugnt. Vaknade väldigt sent igår och for iväg till Matildas för att hjälpa henne färga sitt hår. När jag kom hem så packade jag och sen kom min syster efter mig. Jag sov över där tills idag, och dagen har spenderats på Tropiclandia med Caroline, Jimmy, Jocke och K. Är otroligt trött just nu, men ska ändå ut en stund med Elin, för jag vet att jag kommer somna här hemma annars, haha. Har ert lov varit bra? ♥
Finaste Wilma ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?