25 saker om mig

2016



1. Jag kollar nästan aldrig på film eller serier, för det känns som att jag slösar bort tid på det, don´t know why.
2. Jag är otroligt dålig på att tvätta bort sminket på kvällarna, gör det nästan aldrig, shame on me, jag vet.
3. Mitt lyckonummer är 8, tror jag har fått det av min syster, hihi.
4. Jag har väldigt bra betyg, och sköter mig faktiskt i skolan.
5. Jag har aldrig varit full och aldrig testat att röka eller snusa.
6. Zac Efron, Channing Tatum, Niall Horan, David Beckham, Beyonce, Kendall Jenner och Kylie Jenner är mina största kändiscrusher.
7. Instagram och Snapchat är de appar jag använder mest.
8. Älskar att lyssna på låtar som man lyssnat på för typ 1-2 år sedan, för jag får så många flashbacks.
9. Jag har gått på sånglektioner både i grupp och själv, det var dock inget för mig, så nu sjunger jag bara hemma och i skolan. Har även gått på dans, men det var länge sen, så nu dansar jag bara för mig själv här hemma, haha.
 
10. Alla mina tre äldre syskon spelade fotboll och tävlade i slalom när jag var liten, så jag var så trött på att alltid vara tvungen att vara med på alla tävlingar och matcher, så jag sa att jag aldrig skulle spela fotboll eller åka slalom. Har nu spelat fotboll i 8 år, men har inte och kommer aldrig ställa mig på ett par slalomskidor.
11. Älskar att skriva, så på alla våra datorer har jag så många berättelser och sagor från när jag var liten.
12. Kramar är nog en av de bästa sakerna jag vet ♥
 
13. Jag kan svenska, engelska, finska, stöd teckenspråk och grunderna i spanska.
14. Jag har svårt att lita på folk.
15. Jag blir otroligt engagerad i vissa samtalsämnen, som till exempel skönhetsideal, feminism och mobbning.
16. Jag måste mima när jag lyssnar på musik, haha.
17. Skulle såååå gärna vilja vara skådespelerska.
18. Alla tror jag har bra självförtroende, vilket jag inte har.
19. Använder ordet "goals" alldeles för mycket.
20. Jag pratar engelska lite för mycket också.
21. I början av 2015 hade jag någon fas, då jag verkligen ÄLSKADE Demi Lovato, still like her tho ♥
22. En dålig sak med mig, är att jag är rädd för såå mycket. Jag har klaustrofobi, trypofobi, coulrofobi och även araknofobi. Annars är jag rädd för krig och oftast mänskligheten. Som ni hör, så är jag ganska "pussy", haha.
23. Gillar inte kakor, bullar eller tårta.
24. Hela mitt rum och mina möbler är i vitt.
25. Jag har två exakt likadana födelsemärken på mina handleder, har dock tagit bort det ena.








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?