Sunday

2015



Då är denna helg nästan över. Min systerson K har sovit här från torsdag-söndag, och nu ska jag och mamma föra hem honom. Alltid lika roligt att leka och gosa med honom ♥ 
På fredagen var jag inte i skolan, för hade dagsverke. Pengarna som vi samlar in går till ett gott ändamål, och i år var det till de asylsökande flyktingarna. Jag arbetade hemma, och halv ett kom Nikita och hennes syster efter mig och Elin, och vi körde iväg in till stan på julklappsshopping. Jag fick med mig nästan alla julklappar hem, och även en sak till mig själv. En riktigt mysig dag helt enkelt! Tog bussen hem, och efter det for jag och Elin till en kompis´ farmor där Emma, Isak, Matilda och Filip redan var. Det har typ blivit en tradition, haha. 
Resten av kvällen spenderade jag med vänner på amigo. Vaknade åtta på lördags morgonen, packade fotbollsväskan och körde iväg till Vörå. Vi hade träningscup och det var riktigt roligt, även fast jag inte var taggad på det alls. Resten av kvällen var jag hemma och tog det lugnt.
Den här söndagen har jag verkligen inte gjort ett skit. Har bara lekt med K och kollat på Youtube och julkalendern, hihi. Tycker faktiskt att årets julklalender är helt okej.
Det var nog allt, ha en bra vecka! ♥
 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?