Paus

2015



Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på ett tag.
Jag kom hem från Sverige på tisdagkväll, och då var jag med några vänner.
På onsdagen så var jag också ute på byn och hade träning. På kvällen sov jag, Nikita och Elin över hos Matildas, och igår så var jag hela dagen med Matilda och på kvällen var vi ute med Nikita.
Idag har jag försökt att få ordning på mitt rum, och det går riktigt bra hittills.
Ska bara möblera om lite och fixa några grejer till och så är allt färdigt. 
Hade även match ikväll som vi vann med 2-1, bra jobbat tjejer!
Imorgon så ska några från vårt lag på vår tränares dotters match.
Hon brukar träna oss ibland, och berätta hur vi ska röra oss på planen.
Ska bli riktigt roligt att få se hur hon spelar!
Annars så ska jag försöka att gå och lägga mig tidigare på kvällarna, för snart börjar skolan igen...
Doesn´t feel good to say it, men vad ska man göra. 
Btw, det kommer komma inlägg från Umeå resan och shoppingen, men har ännu inte hunnit. 
Aja, nu ska jag kolla lite youtube videos och sen lägga mig.
Hoppas att ni får en jätteskön helg! 
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?