I love you daddy ♥

2015



Grattis på farsdagen pappa! 
Hoppas att du får en superbra dag, för det är du värd.
Jag vet att jag kan vara en dryg tonåring ibland, och att vi inte alltid är sams.
Men du är ju ändå min finaste pappa.
Min pappa som gör så mycket för mig, och alla mina andra syskon. 
Min pappa som alltid finns vid min sida, vad som än händer. 
Min pappa, som gått igenom så mycket hemskt, som han inte är förtjänar.
Min pappa, som jag älskar av hela mitt hjärta. 
 
"Dear daddy, I may find my prince one day, but you will always be my king"
"The only superhero I know, is my dad"
 
"Dear daddy, no matter where I go in life, who I get married to, how much time I spend with boys, how much I love my boyfriend, you´ll always be my number 1 man. Sincerely, your little girl" ♥
 
Älskar dig pappa ♥








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?