60 frågor om mig

2015




Ditt fullständiga namn? Jasmine Julia Maria Nyman
Hur lång är du? 156,5 #shortgirl
Ögonfärg? Blå
Spelar du något instrument? Nej
Dina första tankar när du vaknar? Tänker aldrig på morgonen. 
Vart befinner du dig just nu? Hemma
Biter du på naglarna? Ibland, tyvärr.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Jaduu.
Har du några husdjur? En hund
Är du singel? Yesbox! 
Vem är snyggast? Mina baes
Vem vet mest om dig? Nikita, Matilda, syster och mamma.
Vad vill du ha just nu? PENGAR
Rädd för? Clowner, dockor, hissar, trånga utrymmen, mörker, krig osv...
Din första riktiga kärlek? Skulle säga att jag var kär på riktigt första gången förra året, och det var mitt ex.
McDonalds eller Burgerking? McDonalds
Sjunger du? Jepp 
Vad har du för skostorlek? 37 ungefär
Vill du gifta dig? JAA
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast
Din hårfärg? Blond
Vad ska du göra i morgon? Vara med Elin och Linnea, packa och vara ut på byn.
Skor du hade på dig idag? Svarta låga skor och fotbollsskor.
Vad sover du i? En t-shirt oftast
Snygg färg? Svart, vit och grå!
Favoritårstid? SOMMAR!
Favoritmat och dryck? Tortillas och typ Festis, Novelle och Coca Cola.
Hur svarar du i telefonen hemma? Har ingen hemtelefon, men förut sa jag "Nyman" bara xD
Vad är du sugen på nu? En kall sommardrink.
Hur svarar du i mobilen? Hej, hellou eller typ "jaa hej"
Sov du ensam inatt? Jepp, eller jag sover alltid med min hund xD
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? Min lillebror sa "jag älskar dig" ♥
Druckit idag? Vatten, sportdricka och mjölk xD
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet och blåser lite. 
Godaste glassmaken? Ben&Jerry, polka, Café latte och brownie.
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Favorit godis? Choklad och sura godisar.
Hur många kuddar sover du med? typ 2-3
Längtar du mest efter just nu? Helgen!
Vem har vart din räddning idag? Vet faktiskt inte.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget speciellt.
Saknar du någon just nu? Jaa.
Vill du ha barn? Jepp
Är det någonting som är stressigt? Att jag inte börjat packa ännu!
Längtar du till din nästa födelsedag? Yes!
Är du blyg? Beror på vem jag är med, men oftast inte.
Tycker du att du har fin dialekt? Nej, det skulle jag väl inte säga.
Tycker du om snö? Njää
Vad gör du om 10 minuter? Kollar på youtube videos.
Hur mår du nu? Helt okej
Vad är din önskan just nu? Finns mycket.
Har du något speciellt citat som du gillar? Gillar nästan alla citat.
Vad lever du på? Mina föräldrar,
Vad gör du om 5 år? Troligtvis, och förhoppningsvis studerar.
Någon/något som du aldrig kommer att glömma? Alla vänner, nära och kära. Alla härliga minnen.
 









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?