My soulmate♥

2014



Idag fyller min gulli Nikita 13 år, hon är fucking tonåring! Hon e min Bullo, gulli, bebis, propp, min andra halva, fd. fiende (xD) man, bestie, älskling, soulmate och helt enkelt mitt allt! ♥
Vi har aldrig egentligen gillat varandra, tills förra hösten när vi faktiskt började prata. Vi har känt varandra på riktigt i ungefär 8 måndader, och du betyder redan allt för mig. Jag har aldrig kunnat lita på en bästa kompis så här bra i hela mitt liv! Jag är såå glad att jag flyttade tillbaks hit, så vi lärde känna varandra! Du kan inte förstå hur fans mycket jag älskar dej! Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan dig Bullon, du e mitt allt! ♥
Vi har exakt samma humor, och jag håller på att kissa ner mejj när vi har våra skrattanfall xD :* 
Hoppas du har en jävlafuckingawesome födelsedaa bebi! ♥
Ja älskar dej ♥



nikita

http://bynikita.blogg.se

ååh, älskar de käraste! :* due finast som finns, poss <3 å tack!

Svar: Älskar dejj <3
Jasmine







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?