Fotbollsavslutningen 2014

2014



 
 
 
 
 
 
'
 
 
 
I Söndags (19.9) hade vi fotbollsavslutning! 
Som ni kan se på bilderna så fick vi spela fotboll i Bumperz! 
Det var sjuuukt kul, men man blev väldigt smutsig, fick världens trassligaste hår, svettig och fick blåmärken på vissa ställen :D
Efter att vi spelat fotboll i Bumperz for vi till en bowlinghall och duschade, för att en av våra tränares pappa jobbar där! 
Efter det så for vi till Amarillo och åt mat. 
Jag och Peedi delade på en "Taco Tallrik" som var såå god! 
Som efterrätt åt jag 3 glasskulor med sås och marshmallows <3
Sen tog vi 1000 selfies, men bilderna var för vackra för att visas på bloggen ;)
Nämen, bilden på mig, Alexandra och Peedi var den normalaste av dem alla, så den får ni se!
Det var i alla fall en jättebra dag och jag älskar hela mitt fotbollslag <3 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?