ℬlogvember challenge

2014



Jag blev då taggad av systeryster att göra "Blogvember challenge"
LET´S DO THIS
 
 
Jag själv tycker att det roligaste med att blogga är att man får skriva av sig lite.
Jag har alltid varit en som älskar att skriva och berätta och modersmål har alltid varit mitt favoritämne i skolan.
Sen så vill jag jobba som fotograf när jag blir äldre, så det är också något som är roligt med bloggen, att man får fotografera mycket.
Och till sist, att det är så roligt att gå tillbaka och titta på alla gamla inlägg på mina gamla bloggar. 
Jag har bloggat sen jag var 9-10 år, så jag har haft några bloggar.
 
 
Egentligen har jag inte en så speciell blogg. 
Förut bloggade jag nästan varje dag, att jag skrev vad jag gjorde på dagarna och liknande.
Men nu på sista tiden har jag hellre skrivit ganska korta inlägg, med mera bilder istället, och bara skriver när jag har något att visa eller berätta.
Men inget speciellt alls egentligen!
 
 
Jag hoppas att jag fortfarande har intresset kvar och bloggar mycket mer än vad jag gör nu.
Jag vill också att jag ska orka fotografera mer, och ockå skaffa mig några nya objekitv till min kamera, så att det blir bättre kvalité på alla mina bilder.
Mera vet jag inte, tror inte det blir så stora förändringar.
 
 
Hmm, jag tror det är min tillbakablick  på året 2013, som ni kan läsa HÄR och HÄR.
Jag fick riktigt bra respons på det inlägget, och det är också ett av mina mest lästa på min gamla blogg!
Annars skulle jag säga ett inlägg som jag gjorde när jag var 10 år, på min första blogg, där jag skrev om min och Johannas dag. Jag skrattar lika mycket varje gång jag läser det på hennes gamla blogg, för mitt inlägg finns inte kvar länge och vi hade skrivit exakt samma sak.
 
 
Jag måste nog säga Nikitas, Linns och Ronjas.
Jag tycker att alla de 3 bloggarna är stilrena och de gör riktigt bra inlägg, om saker som jag också är intresserad av, och saker som jag också bloggar om. 
 
Jag ger över utmaningen åt  Nikita och Kusse Nela
 
 








 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?